kenapa mesti teman?

January 07, 2012

knok². bila wifie² tgh duduk dating dgn encek suami mereka, aku pula tgh buat ape as a wifie? duduk tepi dinding siapkan paper work gamaknya. sedih bukan? sometimes, tefikir juga till bila nak menjadi hamba pada keja. terkejar² nak siapkan paper work, yg belum tentu hasilnya di hargai. tidak minta di hargai sebenarnya, tp sampai bila nak mcm ni kan. org lain pun keja juga. aku pun keja juga, tp aku keja sampai bawa ke rumah. :( jawapan aku? tak siap kat ofic ke? tak, mmg tak. utk siapkan paper work utk setahun yg lepas and then nak pakai time meting pula, bukan senang nak siapkan dalam masa seminggu or mungkin dalam masa beberapa hari.

ntahlah..erti kata lain, nak kata is aku bukan robot :( tp if arahan sudah di terima and kena buat juga, and mmg benda tu aku je yg kena buat, aku nak kata ape lagi kan? sometimes, tefikir juga. kenapa mesti aku? tak de org lain ke? hu². tak pe la. apa pun dear blogie, aku kena think positip ni sebab nak siapkan paper work di sabtu malam ahad :( dengan di temani encek suami :) oh thank god, encek suami sgt memahami wifie :) *tuan bos, nak letak jawatan pagawai disiplin boleh tak? :P

 nite semua!

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images