blogger gila glamour?

January 27, 2012





hehe. sangat nampak ketidak licinan wajah itu :P

tidak ke korg pelik, pelik bin ajaib, tetibe je ada blog ni bersiaran secara langsung kat blog² enkorg semua. sapa aku? tetibe je dtg, tanpa di undang :P wa propa. ;) ok, sgt over acting..ahaha.nuffy tak tahap ribu riban ada hati nak duduk melepak kat blog blogie lain. ok, aku sgt kecik hati dgn kata²itu :P

ok blogie, let me sharing little² about me. yg rasanya da menyampah org nak baca entri² mcm ni. spt bebudak sekolah rendah yg baru nak cuba² ada diary sendiri dan baru pandai nak bercinta cintun :P kwang kwang kwang. ok tak pa, aku sedih kalau korg tak baca ;P *mengada²!

col me yatie. full name noorhayati aka cahaya kehidupan ;) i'm addict one blogspot. and sudah pandai nak berblog since sekolah menengah lagi tp tak berjaya dengan jaya :P oh that mean skg ni baru nak berjaya dengan jayanya :P sekali lagi nak habaq, i'm wifie to encek hubby fitri name. next entri je la citer pasal encek hubby ye. he². iam 28 years old this 2012 year. belum punya baby, but insyaallah jika ada rezeki, maybe someday ;) and will people let know. deal? ;)

fully worker also part time blogger :). kota kinabalu city hall. almost 7 or 8 tahun i think and keja dgn gomen tidak semestinya makan gaji buta evendo sometimes public will thinking like that. whos agree with me? he². if ada bebudak student nak buat praktikal, boleh saja contact our depart. send ur resume, proses. if dpt, u are done with this. simple kan? ;) oh, aku duduk di bahagian latihan dan pembangunan. which is, part exam that my part. pegawai disiplin our depart, itu juga aku. pencatat minit mesyuarat yg tidak berjaya itu juga aku. sometimes, dalam beberapa bulan baru aku akan siapkan 1 minit mesyuarat yg da basi ;) oh gosh! yup itu la aku.

aku tidak se rajin mana pun. sarius tak tipu ;) tidak se canggih mana dan tidak se hebat mana. sampai ofic, aku duduk atas kerusi sendiri, on my tradisional old pc. itu saja yg aku ada kat ofic ni. selain bestie. oh bestie? ;) later i stori bout that ok. own desk (perasan!) ofic punya.hehe. for a while, aku sgt² free memandangkan sbpa telah di sah dan di sahihkan pengkajiannya semula. kan? till gaji pun tidak akan di naikkan sampailah done pengkajian sbpa. but its ok. if ada rezeki naik gaji, think insyaallah akan berjalan dengan lancar semua :) doakan je la..

ok, stop bab kerja. aku anak ke 6 dari 6 adik beradik. 2 kakak dan 3 abg. abg  yg ke 4 dan 5 is kembar. tp tak seiras. kecik² aku dgn abg yg ke 5 panggil yoyo mmg tak ngam dan mmg tak sebulu. tp skg kami okei² dan kamcing aper..hehe..and tggl dia  sorg je yg blm bernikah kawen :P yg lain sd pasal gatal awal..ahaha..oh, aku punya sijil upsr, pmr also spm :P and sijil tahap 3 sistem maklumat. oh thank god sbb apa yg aku study dulu, bersesuaian dgn keja aku skg. dan aku mmg suka :P

kita sambung nnti :P bai!

You Might Also Like

5 comments

  1. Okeyyy, now dah tahu details tentang Puan Gojes! :P

    ReplyDelete
  2. @Liyaa Mf

    saya budak masih belajar ;) 'oh saya tak reti speaking english us :p

    ReplyDelete
  3. hehe..maknanya, akak tak nampak spt org yg da bernikah kawen la yer? ahaha

    ReplyDelete
  4. piwittt hihihi.
    Oh~~ Kak cahaya kehidupan rupanya hiks

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images