selsema juga punya nama

December 19, 2011

good morning dear blog :(

pepagi lagi da tunjuk muka sedih kan. buruknya perangai. :P ni semua gara² si nenek selsema aku datang menziarahkan dirinya menjenguk diriku. mentang²lah encek suami tak de, sudi² pula si nenek datang menemani :( ok, dengan itu, nak ucap selamat pagi dan selamat datang buat si nenek selsema dengan nota tapak kaki dan tangan ku, sila singgah sebentar cuma, boleh tak? hukhukhuk...maknanya juga, rajin mana pun korg nak blogging sana sini, blogwalking ke bloking walk ke, nak pi beperang klik nuff sana sini, kena jaga tido juga jawapnya :( *oh, puncanya is tido lewat..huhu..

kredit to empunya gambo. slik klik kalau sudi :P

muka da tahap gaban mcm ni. hidung da merah U sebab balik² bersin dengan gumbira. :( rasa nak korek dengan meriah pun ada skg ni. wargh!

nota tapak kaki dan tangan ku, wahai encek suami jgn engko bersuka ria kat sana ya (^_^)

You Might Also Like

1 comments

  1. boleh hentak² kepala sebab kepala rasa mo biul! :(

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images