Pengakuan berani mati -selamat tinggal wahai kekasih gelapku-

December 11, 2011

u know wat? inilah pengakuan paling berani aku setakat tahun 2011 ni. memandangkan tahun 2012 sedang memanggil² aku ke arah yg lebih baik, InsyaAllah. maka dengan itu, aku nak buat pengakuan paling berani di abad ni. ok, mungkin aku tidak sesempurna mana spt lagu sempurna tu, but i try my best to be a good girl, good wife and of coz to be a better person. semua aku lakukan hanya dengan bersebab, iaitu menjadi yg baik dan lebih baik utk aku dan juga dekau wahai kekasih gelapku. i hope so, dekau tidak akan berjauh hati dengan ku. seperti dekau tahu, segalanya bermula di tahun 2009 *minta maaf, aku tak ingat bulan berapa dan hari berapa segalanya cerita ini bermula wahai dekau..

wahai dekau kekasih gelapku..

sedia maklum, since mengenali dirimu, dekau ku puja dekau ku syg ketika itu. aku sure, dekau sedia maklum juga, dekau la menjadi pujagaan hatiku melebihi segala²nya. dekau ku syg spt duet aku. kenapa aku kata spt duet aku? sebab, tanpa duet, aku tak akan kemana. kalau aku tak ada duet, aku tak dpt bejalan. sebab, segalanya skg ini adalah duet. naik bas mesti pakai duet. mcm mn nak naik bas menuju ke arah yg aku nak tuju jika aku tak ada duet? nak bejalan kaki? boleh juga tu dekau, kalau setakat nak pi umah jiran sebelah bap nak beli nasi lemak harga lima posen. di pendekkan cerita, dekau adalah segala²nya bagi dekau. dekau tiada, duet tiada. aku akan berlimpangan di katil ku yg hempuk itu berguling² meraung² kerana dekau.

percayalah dekau. setelah bertahun² *tak kot* aku bersama mu, aku nekad utk memutuskan hubungan yg terjalin itu. bukan kerana encek suami. tidak dekau. encek suami sgt terbaik *ala² boboiboy gitu* sgt terbaik sebab aku telah menduakan beliau since tahun 2009 yg mana aku belum pun bernikah kawen dengan beliau, sampailah aku telah bernikah kawen dan aku masih bersama² dekau tanpa kira halal dan haram, encek suami tetap memahami aku dan dekau. betapa, betuahnya engko dekau. bertuah kerana mendapat aku sebagai kawan baik mu, sebagai kekasih mu separuh dan sepenuh masa. aku sayang pd Mu dekau...dekau yg bernama...
kini dekau, aku harus akui...aku harus membuat keputusan yg terbaik utk aku sendiri. setelah aku berbincang dengan sebaik²nya bersama encek suami, akhirnya keputusan utk meninggalkan diri Mu itu sudah pasti. maafkan aku wahai dekau kekasih gelap ku encek nuton :( 

terima kasih kerana sudi bersama ku since itu dan until kemarin :) *apasal kemarin? sebab kemarin aku da terminate hang..he²..

but², wahai dekau. tidak berhenti di sana saja. aku mengaku, aku tidak mudah untuk berpisah dan meninggalkan Mu dengan semena²nya and dengan itu, aku telah memilih si POP as my kekasih gelap yg baru. (^_^)
 oh terima kasih wahai celcom broadband, kerana sudi menyerikan hidupku sehari² evendo kengkadang dekau lambat bergerak seperti si tiger burger aka kucing yg abgku kutip di pasar raya lalu (^_^)


nota tapak kaki dan tangan : da boleh beronline dan berjola joli dari rumah ;P

You Might Also Like

2 comments

  1. aisehmen..saspen la kak.hehe

    p/s : blog akak santek la :) sempoi dan kemas :)

    ReplyDelete
  2. @afzalsukasuki


    suspen dan suspek giler kan? hehe..ingatkan btl² nak tgglkan si dia kekasih hati...:P

    *blog simple je afzal oi...:) ayat pun tak tentu arah..(^_^)

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images