jimmy shanley memperkatakan, suhaila eliani mempertikaikan, mahkamah memutuskan? wartawan blogger juga peminat menghukumi??

December 20, 2011

ok, tajuk sangat panjang. tak kisah! pendapat aku, isu antara jimmy juga suhaila ni small matter je. ni semua cerita rumah tangga je. rasanya benda ni tak perlu kot org lain masuk campur. for me, kes ni sgt simple. apa yg penting dalam rumah tangga is percaya antara satu sama lain, selain cinta yg mmg telah sedia ada. respect and etc. hilang salah satu, pasti disaster will hapend. ok, aku nikah kawen baru juga. 2 tahun nikah kawen, tidak bermakna gaduh sayang tu tidak pernah aku alami. sudah alaminya. ~ ok tak nak ckp pasal aku ~

 gambo taken from nara blog

but this one sgt² la tak sesuai berlaku. pelik btl la artis malaysia skg ni. wei, kl tu tak besar mana pun. nak tahu lebih lanjut pasal dorg dua ni? sila search sendiri. tak pun, mei klik SINI, pi blog abg aku si nara. ~ perasan jadi abg aku ~ bai!

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images