di sebalik wishlist

December 02, 2011

dear diary ♥

hari ni da masuk 2 disember. that mean ada beberapa puluh hari dan minggu juga nak ke tahun baru. selalunya bila nak dekat tahun baru mcm ni, pasti ada yg sibuk nak buat wishlist. tp, wishlist yg lama tu da tercapai ke blom, tak tahu la. yg penting is make a wishlist dan simpan seketika dalam kepala then akan berlalu mcm tu saja. :)

kalau nak ckp pasal aku, rasanya da belambak wishlist yg aku nak tp tercapainya, tak tahu la sudah ke blom. aku tgk, aku begini dari dulu dan akan kekal sebegini juga. nak. nak kata wishlist yg telah menjadi kenyataaan dari biasa pun sudah menjadi kenyataan iaitu berstatus 'isteri'. ok, glad to be hear sbb wishlist tu pun sudah tercapai umur 25tahun sudah begelar wife to beloved husband. syukur alhamdulillah.

dulu masa kecik² wish sgt nak jadi cikgu sekolah :) tapi la ni, nampaknya menapak je la jadi kerani fail seumur² sampailah pencen..hehe..erk, tak baik ckp mcm tu kan. masa depan kita tak tahu apa jadi :P apa pun, syukur sgt² sebab wishlist nak keja dengan gomen pun suda tercapai. sepanjang hidup punya wishlist tu :) wishlist nak kawen dgn yg tercinta, blh ke? lalalala ^__*

You Might Also Like

2 comments

  1. wishlist saya x pernah tercapai... buat ajer sebagai guide ....yela, kononnya org lain ada, saya pun ada la...

    ReplyDelete
  2. @elza

    hehe..sama la dear..tgk org ada wishlist, kita pun nak...tp tu la, tercapainya ntah la bila..:)

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images