cinderella love stori

December 16, 2011

malam dear blog,

nampaknya mood malas nak update blog telah dtg kembali menerajai diri :( sangat tak sesuai betul utk diriku yg gila keybod ni. to readers yg sudi lapangkan diri jenguk blog hampeh ni, thanks so much i say. so sorry if blog ini tidak ada sesuatu yg baru untuk di sharing since beberapa hari ini.

apasal ayat mcm lain skema je erk? (^_^) ntah! no komen :P

neway, malam ni malam ke 3 encek suami tidak berada di sisi. pagi td, kak neta n the ibu peknen mimi siap tegur sebab aku tak sampuk pun apa dorg tgh borak time bekfes td. what in my mind is sebenarnya nothing. termenung seketika pagi td, tidak bermakna aku merindui encek suami (^_^). mungkin sebab, da menjadi kebiasaan aku di tgglkan for a while. so that mean, tidak bermakna aku harus merindui atau erti kata lain is tidak bermakna kehidupan aku harus terberhenti di situ tika encek suami menerbangkan diri ke malaya. oh tidak. not at all. termenung panjang seketika pagi td, for tenangkan hati dan fikiran sebenarnya. bukan merindui encek suami dan tidak juga sebab kerja yg di tgglkan sekejap. sgt² la bukan :)

so, nak citer apa lagi erk? sebab aku rasa ayat aku nak tulis menulis mlm ni mcm ada je yg tak kena. da tulis tp padam balik. da sepuluh kali aku ulang benda yg sama, buat aku rasa menyampah je nak beramas mesra dgn keybod ni. dengan perut yg berkeroncong lagi ni sgt² tak sesuai nak tulis panjang². perut da memanggil nak telan nasi. kalau ada ayam kfc depan mata, da aku telan.

stop dulu ya. nak makan. bai! 


nota tapak kaki dan tangan : oh rindu encek suami bila bab makan :( sebab? nnti cerita!



You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images