#1 ~ i wrote the story about my self

December 21, 2011

samat petang u. petang ni rasa bosan pula. kat ofic mmg silent giler skg ni. apasal la agaknya. nak kata tak de kerja, tak juga kot. tp petang ni mmg free dan silent dari kebiasaannya. kalau nak kata ada masjlis pengkembumian, mmg tak de. so tak nak la buang masa mcm ni, better update blog kan. tak sesuai bg sorg bloggers dok diam tanpa something in side their blog. no no no ya kata encek adeeb..hehe

so, think nak citer pasal sekolah aku kot. ye la, semua org punya zaman persekolahan masing² kan. oo hari tu talk pasal anak buah ku yg comel itu ambik spm and my spm too kan. but, petang ni nak citer bout sekolah aku dari sekolah² yang pernah aku duduk juga the little sweetie memoris. boleh? (^_^)

1st aku masuk sekolah is tadika perpaduan. itula sekolah aku yg pertama² kalinya. dengan berbaju biru kolar putih i think. tak ingat da. sebab da beberapa abad tahun yang lalu da di tinggalkan zaman tu. i remember masa nak ambil sijil konvokesyen. wa, musim aku dulu pun ada benda ni tau. till now pun ada kan :) syok je. ok, remember masa tu pakai baju warna pinky i think, siap kembang² mcm cinderella pula. malu erk? tak la. kan kanak² masih, jadi semua tu tak de. mean, datang for ambil sijil and gambar² and balik. mcm tu saja. then bepisah dgn kawan² tadika. ala rindu pula zaman tadika ni. zaman peperangan..hehe..then, nak tahu..schoolmate masa tadika, is my schoolmate too da masuk darjah..yahoo!

second sekolah aku tentu la sekolah rendah. and aku bersekolah dia sekolah rendah kebangsaan kepayan. and yup besyukur sgt sebab can sempat duduk sekolah rendah yg hanya berlantaikan kayu, dinding also. tandas jangan ckpla. and yg sweet masa tu is, ada kawan sekelas yg buang air besar dalam kelas tu and eyap dia budak pompuan. oo m g...tak sesuai btl la. but, till now tu la yg aku ingat. and korg nak tahu is, dia sgt sweet and adorable tau. tp tau la kan, zaman kanak² riang. :) till now, tak tahu mana da budak pompuan tu. mean is, that women sebab aku kan seumur dia. 

ok, itu sekolah rendah but ber lantaikan kayu juga dinding kayu :P then tak lama duduk merasa semua tu, aku pindah sekolah pula. tak de la. nama sekolah yg sama juga but, berlantaikan simen oredi. makanya kalau ada ribut petir pun, blm tentu tumbang bangunan sekolah baru ku itu. :P oh sweeties memoris here? nak juga tahu. ok, i remember that part, dpt love letter from someone :P

bye nnti sambung (^^)

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images